طرح تفضیلی جامع هیپ هاپ

رپ رپ رپ

طرح تفضیلی جامع هیپ هاپ

گذشته هایمان آب رفته اند...!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

 سال 89بود که یه آلبوم 12 تایی از بیت های نصفه نیمه ی دزدی بود, اسمش بود آلبوم رد پا.

 

یکم دیگه گذشت ،آلبوم بیداریمو بستم که 8 تا ترک داره که همکاری با دو تا از بچه توش شنیده میشد. از این آلبوم ترک های گیم اور، روزگار نامرد و نوشته هام رو تونستم خوب اجرا کنم.


خلاصه سال 90، آلبوم اغماض رو کامل کردم که تکست خیلی خوبی داشت و چون تازه تو آهنگ سازی راه افتاده بودم، نتونستم که بیت های باحالی بسازم ولی حداقل میتونم بگم که کل کار این آلبوم 8 ترکِ، رو خودم انجام دادم.

 
بعد از یه سال، آلبوم سنگیـــن
رو جم و جور کردم که هشت تا ترک داره 

آلبوم سنگین رو همزمان با شروع المپیک 2012 لندن بیرون دادم

 
....
همیشه جوری زندگی کن که حسرتشو نخوری ;)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
mostafa khaleghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی