طرح تفضیلی جامع هیپ هاپ

رپ رپ رپ

طرح تفضیلی جامع هیپ هاپ

دانلود آلبوم آخرین شب - انتشار : 5.12.1391

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ


  

 

آلبوم آخرین شب :


آلبومی که براش زحمت زیادی کشیدم.
از 7 تا ترک آلبوم ، 4 تا از بیتاش رو خودم زدم.
شماره های 2 3 5 7 !!
خیلی ها مشوق من بودن که باعث شد روحیمو داشته باشم که تنهایی این همه کارو کردم و دقیقا؛ هیچ کسی بهم کمک نکرد.
لینکشو میذارم برای دانلود تا همه بفهمن کار نشد نداره.
غیر قابل تصوره همه کارا رو خودم کردم از جمله، میکس و رکورد و مستر و ریمیکس و آهنگ سازی

 


 ..

 .

 .

 .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
mostafa khaleghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی